وبسایت خبری ساکا نیوز

پایگاه خبری ایران

وبسایت خبری ساکا نیوز

پایگاه خبری ایران

وبسایت خبری ساکا نیوز

وبلاگ خبری ساکا نیوز ایران

جهت مشاهده و پیوست به کانال ما متن زیر را لمس کنید

https://t.me/saka_news

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

خوراک محلی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌💐#ساکامێژۆیی_خـــــــــوراک_محـــــــــلی


رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سقز

وی می‌گوید: توسعه صنایع تبدیلی و نیز حمایت جهادکشاورزی، سازمان تعاون روستایی و شرکت‌های تعاونی وابسته و وزارت بهداشت از تولید این محصول برای افزایش تولید و عرضه پنیر کوپه در بازارهای داخلی و خارجی ضروری است .


سودی  که به تولید کنندگان نمی‌رسد


یکی از تولیدکنندگان پنیر کوپه با بیان این‌که گرایش مردم و شهرنشینان به این نوع پنیر در سال‌های اخیر افزایش یافته است، می‌گوید: در صورتی که از تولیدکنندگان حمایت شود و تعاونی‌ها آن را در لیست خریدهای تضمینی قرار دهند، دامداران نیز گرایش بیشتری برای تولید آن خواهند داشت .


«سعید محمدی» می‌افزاید: قسمت عمده تولیدات ما توسط دستفروشان و یا واسطه‌ها خریداری می‌شود و سود کمتری به تولید کننده می‌رسد. لذا خرید تضمینی آن ضروری‌ است .


استقبال مردم از پنیر کوپه بیشتر شده


«میرزا» یکی از فروشندگان پنیر کوپه ماندگاری و طعم متفاوت آن را از مزایای این پنیر معرفی می‌کند و می‌گوید: استقبال مردم در سال‌های اخیر از پنیر کوپه بیشتر شده و مصرف آن همراه گردو، دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است، ولی لازم‌ است این مساله بیشتر برای مردم تشریح شود .


وی می‌افزاید: اگر این پنیر بتواند به بازار شهرهای بزرگ مثل تهران و اصفهان و یا خارج از کشور راه پیدا کند، قطعاً با استقبال بالایی مواجه می‌شود و در کسب درآمد و ایجاد اشتغال موثر است، اما این نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت دارد و لازم‌ است نمایشگاه‌هایی در این زمینه در شهرهای بزرگ دایر شود .


  قیمت انواع پنیر کوپه


یکی از دامداران می‌گوید: پنیر کوپه سرشار از ویتامین و ارزش‌های غذایی است ولی آن‌طور که شاید و باید به مردم شناسانده نشده است .


«طوبی رحیمی» می‌افزاید: ارزش این پنیر و بهداشتی بودن آن بسیار بالاتر از سایر پنیرهای موجود در بازار است


این دامدار ادامه می‌دهد: هر کیلو پنیر کوپه متناسب با کیفیت آن، بین 15 تا 25 هزار تومان از ما خریداری می‌شود، اما در بازار با قیمت‌های متفاوتی هر کیلو بین20 تا 40 هزار تومان به فروش می‌رسد


🌺کانالی ساکا مێژۆیی سقز🌺


https://t.me/joinchat/AAAAAE8Ib6uzxGgEh8Ft6A


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی